2016. június 4., szombat

Tekintet

Tekintet


Gyönyör-rózsa vagyok,
tüském is szép,
S ékkő a nevem.

Tudom, meghaltam,
hisz lehullott szirmom,
gyökerem szakítva hever.

ÁM gyakran, mikor hófúvás éri szemem
Azt képzelem:
fenyő vagyok,

Levelem majd újra kinő,
Ágaimon rigó fütyül.

ifjú Menyhárt A.








„Meghaljak? -kérdezte a kismadár.
Ne ! -válaszolta a szellő.
Akkor csak a gépek és az emberek zaját sodorhatnám, vihetném szerteszét.”       Képtalálat a következőre: „szél rajzok”
Képtalálat a következőre: „fenyő rajz”Meghaljak? -kérdezte a kismadár?
Ne! -válaszolta a szellő.
Akkor csak az emberek, a gyárak zaját röpíthetem, vihetem szerteszét.

























































 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - -- - - - -- -  - - -


Il serait bon pour rencontrer dans la vie  -sans "pari " !  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése